مهربانم۱

من میدانم زندگی کردن هر کدام از ما خاطره ای است

 

که گاه شیرین و گاه تلخ است 

 

امشب برای من خاطره ای از تو است

 

باز هم دلم گرفته و دوست دارم این شب را بنگارم تا برایت جاودانه شود

 

نمی دانم چگونه با دوست داشتن آشنا شدم

 

شاید در دوران کودکی یا قبل از تولد

 

به گمانم آهنگ آن را با شنیدن صدای قلب مادرم شنیدم

 

ولی قلب مادر چه می گفت ؛ صدایش را از کجا می گرفت ؟ 

نظرات 8 + ارسال نظر
آدینه بوک سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:26 ب.ظ http://www.adinehbook.com

دوست داری پولدار بشی؟ هر کلیک 80 ریال!

غریبه آشنا چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:13 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
بابا ایولا
ببخش که نبودم
عالی بود امین
حالی دادی
یه سری به من هم بزن
این بار واسه آیدا کوچولو نوشتم
بیا خوشحال میشم
یا علی

الهام پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:37 ق.ظ

سلام تو وب ها میچرخیدم آدرس شما رو دیدم و اومدم
تازه کاری اما خوب مینویسی
راستی غریبه آشنا کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با بای

سلام
ممنون که سر زدی به وب من
غریبه یکی از دوستان صمیمی منه
خوشحال می شم راهنماییم کنی
و به من بازم سر بزنی
و آدرستو برام بزاری
یا حق

غریبه آشنا جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:13 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااام به امین جون
اولا از کی تا حالا انقدر پسر خوبی شدی
دوما من انقدر مهم شدم ؛ امضا نمیخوای؟
سوما کجایی با معرفت
چهارما ؛ این یکی به تو ربطی نداره
شوخی کردم موفق باشی رفیق
یا علی

خانومی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:08 ب.ظ http://nedaayedel.blogsky.com

سلام
دوست خوبم زیبا مینویسی خوشحالم که به من سر زدی
از کودکی به ما اموختن دوست بداریم وقتی سوال کردن بابا رو چند تا دوست داری و مامان رو چند تا......
اما وقتی عاشق شدیم به ما گفتن فراموش کنیم حالا وقتش نیست
ولب من به کودکانم می اموزم همیشه وقت دوست داشتن هست
موفق باشی و شاد

ممنون از حضور گرم و صمیمیت
آره عشق ؛ نگاه منتظر ؛
هر کسی یه جوری به عشق نگاه میکنه
و خوشحالم همون جوری عشق و میبینی که باید دید
موفق باشی
یا حق

بابک یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:25 ق.ظ

مطلب قبلی (شاعر و فرشته) از خودت بود؟ یا از جایی؟ قشنگ بود. امیدوارم که مطالب خوب توی وبلاگت زیاد بخونم، موفق باشی

غریبه آشنا دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:20 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااام
باز من پیدام شد خیلی کارم درسته
مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میبینمت
خیلی کارت درسته
تا بد
یا علی

فریبا دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:57 ب.ظ

هر چند نمیخواستم نظرم و بگم ولی مطلب شاعر فرشته خیلی قشنگ بود منو که میشناسی ؟
امیدوارم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد